almost the weekend

moii taas :) tänää oli areenas jotku opinlakeusmessut ja sielä siis oli kaikkia eri aloja esillä. sieltä sai paljo ilmatteeks kaikkee krääsää ja kaikkee:D mm. karkkia paljo, taskulamppu, pullaa, keksiä yms... sitte ku tulin kotia ni huomasin et mun uus takki on tullu! se roikku ovenkahvasta muovipussis<3 jeejee. ei tartte enää jäätyä tuola ulkona ohkasella takilla, ku ny alkaa oleen iha sikakylmä ja luntaki tullu taas lisää :--)  Sitte olin tos tiistaina Eerikalla ja ostin siltä uuden laukun ku se ei sitä ite käytä =) se on ihana<3 ja muutenki ihanan ISO ku noi mun kaikki muut laukut on nii pieniä nii ei mahu koulukirjat yms..! Mut on ny kuitenki taas uus laukku lisää :--D Toissapäivänä kaivoin kaapista mun 3 vuotta vanhat UGG:it joita en oo oikeen koskaan käyttäny mut nyt vois alkaa käyttää niitä ku ne on niin lämpimätki! Huomenna koulun jälkeen iiran kans kaupungille<3 ja vissii lauantaina karitalle yöks! mut tosiaa vielä huominen pitäis jaksaa koulus ja sitte on taas ansaittu viikonloppu <3 (huomatkaa että hypin asiasta toiseen koko ajan) :DD

ps. otettiin vasta eilen joulukuusi pois... no parempi kuitenki myöhäs ku ei koskaa :D!

sori eerika mut susta ei ollu parempaakaa kuvaa ku kaikki oli heilahtanu tai jotai:DD
aaw kui söpö koira eerikalla!
 ei yhtää huonompaa kuvaa mut siinä ny on=D
mä ja mun epämuodostuneet jalat:--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti