freak day

Tähän väliin tulee tämmönen aika sekava ja nopee selostus. Eli eilen olin kattomas vanhojen tansseja uimahallilla ja oli kyl tosi hieno! kaikil oli nii hienot puvukki =) ja sitten illalla olin Idan kans niillä, mut eipä oo oikee kuvamateriaalia ku on nii sakeita ja heilahtaneita kuvia:-D Sit tänää aattelin että röhnötän taas koko päivän kotona, mut oon mä tänää jotain tehnykki. Istunu abc:lla monta tuntia ft Sonja ja jotku muut tyypit..:D, ostanu megaforcen hyi, ollu kaupungilla, istunu auton kyyttis ja heitettiin yhet janina ja tiina kasperiin, syöny pizzaa, ottanu kuvia, juonu kaakaota, PYÖRÄILLY ja muutenvaan pyöriny ympäri seinäjokea :-) Tosi ärsyttävää, ku tuol olis paljo lämpimämpi jos ei olis tota ihanaa tuulta<3 Näpitki jääs joka välis!


           mä täs punasilla huulilla:-D
          edustava vai edustava?
kännykkälaatu <3

Kaulahuivi 3,95 H&M


 Hyvät viikonloput kaikille!:-)


 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti