Faktapostaus

Musta ei oo kuulunu hetkeen, tiiän. En oo vaan yksinkertasesti jaksanu kirjottaa mitään, koska on hirveesti kaikkee muuta tekemistä eikä oo mitään kivoja kuviakaan. Näin muutaman blogissa tällasen faktapostauksen, niin päätin itekki tehä. Elikkä..

001.Oon tosi huono säästämään rahaa. Ainakun pitäs säästää johonkin tiettyyn juttuun, niin parin päivän päästä huomaan tuhlanneeni kaiken.

002.Kerkeen syömään tositosi harvoin aamupalan kouluaamuina, ehkä kerran tai kaks kuukaudessa.

003.Oon riippuvainen mun iPhonesta. Pitää tarkistaa aina kaikki facebook päivitykset yms.. Siks käynki nykyään niin harvoin enää tietokoneella, koska iPhonella voi tehdä melkeenpä kaikki tarvittava, mitä koneellaki.

004.Aina kun meen nukkumaan, niin mun on pakko laittaa hiukset letille ettei ne mee ihan sekasin.

005. En pysty ikinä nukahtamaan päivällä (ellen oo kipeä). Oli sitten millaset univelat tahansa.

006.Mulla on yleensä aina varpaat ja korvat jäässä. :D


007.Tykkään kuunnella kaikkia vanhoja biiseä, koska niistä tulee aina kaikkia hyviä muistoja mieleen.

008. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin, mutta saatan olla aluks ujo. Sitten ku tuntee kunnolla nii juttua riittää.

009.En vihaa ruoanlaitos varmaan mitään niin paljon, kun perunoiden kuorimista.

010.Tykkän kirjottaa päiväkirjaa, koska niitä on sit kiva lukea myöhemmin :D Varsinkin sit muutaman vuoden päästä.

011.Lempparijuoma on ehdottomasti maito. Maistuu taivaalliselta melkeempä joka ruoan ja herkun kans.

012.Kuuntelen melkein päivän ympäri musiikkia. Joka aamu, samalla ku teen aamutoimia, matkat kouluun, koulussa aina välillä, päivällä kun tuun kotiin, illalla ja joskus samalla kun nukunki.


013. En pysty nukkumaan, jos en oo tuulettanut mun huonetta ennen nukkumaanmenoa.

014. Aion ottaa 18-vuotiaana jonkulaisen tatuoinnin.

015.Jos löydän kaupasta jonku ihan täydellisen vaatteen , eikä mulla oo just sillon hirveesti rahaa. Niin mun on pakko hommata se jossain vaiheessa keinolla millä hyvänsä, koska muuten se jää kaivertamaan mun mieltä :DD

016. Jos yritän nukkua, eikä tuu uni niin alan aina pelaamaan kännykällä. Sit kello venähtääki kevyesti tunnilla eteenpäin, ja pääsen nukkumaan vasta ihan liian myöhään.

017.En tykkää yhtään perjantai aamuista, koska koko viikon univelat on kasaantunu päälle. Joten oon aina sillon myöhässä. Ja jos en myöhässä nii silti menee tiukille keretä kouluun :D

018.Rakastan syksyssä ja talvessa eniten sitä, että saa pukea paksusti kaikkia neuleita ja huiveja päälle. Sekä sitä että tulee joulu.

019.Mulla on tosi sairas nauru. Kaikki aina nauraa sille :D



 Noniin huh sain tehtyä tän. Väsäsin tässä tätä about puolitoistatuntia koska piti säätää noiden kuvien kanssa. Laittakaa kommenttia mitä tykkäsitte :)

2 kommenttia: