OCTOBER



Heippaa! Pikaiset päivittelyt nimittäin oon ihan just menossa nukkumaan. Huomenna pitäs jaksaa vielä nousta kouluun ja sitte onki syysloma, tulee kyllä tarpeeseen. Eipä mulle mitään kummallista kuulu. Äiti antoi mulle ton valkosen neuletakin, koska se ei tykänny siitä! toi on ihanan lämmin ja kiva. Mutta jep, viikko vierähtäny kokeiden parissa. Oon nimittäin ajatellu panostaa vähä enemmän näin vipana vuotena. Toivottavasti näkyy sitten arvosanoissa. Ja eilen värjäsin hiukset. Kröhöm tuli vähän odotettua tummemmat, mutta ehkä silmä vielä tottuu. Laitan niistä kuvaa myöhemmin :) Mutta joo taidan lopetella nyt, että pääsen joskus vielä nukkumaan. Ps. noi kuvat tuli tosi ärsyttävästi, ku ne ei oo samanlevysiä. Mietin että jätänkö kokonaan pois, että ei tuu ihan sotkusen näkönen postaus. Jätinpä nyt sittekki:D

4 kommenttia:

  1. Voi maikku ihania kuvia ja toi villapaita<3 ahh:D

    VastaaPoista
  2. <3maikki!miksen oo tienny,et sulla on blogi! Sairaan ihana:-)
    yksi lukija lisää matkassa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoos illi!:-D Jeps, tää mun blogi on ollu vähä tällai piilos, ku en oo laittanu tätä fb:seen tms.. mutta hei kiiiitos paljoon<3 mäpä käyn liittymäs sunki omaan nyt, ku oon joskus lueskellu sitä mutten oo tajunnu liittyä lukijaks!:-)

      Poista