ITSENÄISYYSPÄIVÄ

Heipodeii. Oon käyny kaupungilla nyt varmaan joka päivä. Eilen olin Idan kans ettimäs sieltä joululahjoja, ja tänään sitte uusiksi. Rahaa on kyllä palanu aika reilusti kaikenlaiseen muuhunkin lähiaikoina, mutta nyt mä en tarvi ainakaa hetkeen mitään (kai). Meillä oli tänään koulusta semmonen itsenäisyyspäivä jutska, johon meni kaikki 9 luokkalaiset. Mulla oli päällä samat jutut, mitä rippipäivänäki. Tanssittiin muuten myös poikien kanssa tänään liikkatunnilla ja oli aika siistiä tanssia mekot ja puvut päällä :D.

Nyt mun on pakko mennä nukkumaan, koska silmät painuu kiinni koko ajan ja kellokin näyttää yli yks. Huomenna onkin sitte itsenäisyyspäivä, ja se menee varmaan kotona vaan. Sain tänään uuden pöydän, joten ajattelin kasata sen tänne mun huoneeseen, joten pian saattaa tulla huonepostausta.

        identtiset vauvelit
Aloin miettimään, että miks ostin ton, mut oikeesti nyt toi onki tosi kiva ja lämmin päällä!
iiran IHANA sänky


     good night ! ♥

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Päivitänpäivitän kunhan pystyn :> oon iskällä ilman konetta ja kameraa..

      Poista
  2. eli et tänää..?

    VastaaPoista
  3. haastoin sut blogissani, käy kattomassa ! :) http://annuslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista