Onko täällä enään ketään?

Helou! Piiiiitkästä aikaa. Mulla ei siis ole nettiä vieläkään, enkä oo viitsiny kännykällä postailla koska se on nii monimutkasta, mutta nyt oli ihan pakko. En oo kyllä vielä koskaan onnistunu vielä pitämään näin pitkää taukoa. Mä tulin ihan nopskaa näyttämään itestäni vähän elonmerkkejä, sillä mulla ei ole edelleenkään nettiä, vain ja ainoastaan tää kännykkä. Ette uskokkaan kuinka haluisin tulla koneelle postaamaan ihan kunnolla. Nyt mä menen tästä saunaan ja alan kattomaan netflixistä jotain leffaa. Äiti makso mulle ne tunnukset ja nyt on tullu ihan kiitettävästi katottua sieltä kaikkea. Esimerkiks pretty little liarsiin oon jääny ihan koukkuun! Ps.Jos joku tietää niin vois linkata mulle jonku sivun missä näkisin siitä 2 tuottarin, sillä netflixissä on vaan toi ykkönen.





4 kommenttia:

  1. Tapparat!:D

    http://herkkumaa.blogspot.fi/
    alotin nyt sitten tän.... :D

    VastaaPoista
  2. ihana postaus, täs on sellane erilainen tunnelma nois kuvis :P toivottavast saat pian netin takas :))

    käy kurkkaamas ja liity lukijaks, jos tykkäilet ;)
    http://sl-stereohearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla! Niimpäniimpä ja jeps käyn katsomassa :-)

      Poista